deveye diken...........................
:d
Malesef benzer olaylar çok başımıza geliyor, geçen bir arkadaşa 6 maddelik işini ücretsiz yapmanin yolunu söyledim adam gitmiş başkasına yaptırmış beni de işten anlamaz görmüş , ne desek boş parasını alsak o zaman teşekkür ederler heralde
Cahilmiş
Söyleyecek çok şey var da söyleyemiyoruz işte
bana yaz kardeşim öyle adamlara niye yazıyorsun
Yazmasından belli oluyor zaten nasıl bir tip olduğu. Sıkma canını. iyilikten maraz doğar dememişler boşuna.
tür tür insan dolu siz iyi niyetinizi göstermişsiniz gerisi boş
İyilik yapmayın deniz kirlenmesin hocam. Bana kalırsa o devir geçti. Hele ki tadımadığımız insanlara..
Bak bi de şunu paylaşmış 13'ünde