Konu
Bu insanlara vallahi iyilik yaramaz.
29-01-2021, 12:27:19
#1
EmreBudak
Daha demin şu Akıncı gözlüğü ile yüzünü kapatmaya çalıştığım arkadaşın şu paylaşımını Facebook'ta gördüm. Hayırlı cumalar'da yazmış. Dedim ki " Kardeşim, grafikleri bana özelden gönder sana güzel bir grafik yapayım bundan sonra onu paylaş. Herhangi bir ücret istemiyorum. " dedim. Hani esnaf adam zaten zor kazanıyor hazır müsaitim yapayım diye. Herif zırıl zırıl facebook messenger'dan arıyor. Mesaj atmış. Mesajı da yanına ekledim. Neyse bu aradı açtım başladı bana saydırmaya " Sen kimsin de, sanane lan benim ekmeğime taş koyuyon, sen kimin adamısın " demediğini bırakmadı. Vallahi billahi o kadar pişman oldum ki, kendime de kızdım bir taraftan ama nasıl tepki vereceğimi bilemedim baktım saydırıyor kapattım engelledim. İnsanlar neden bu kadar tahammülsüz ve okumadan anlamadan direk böyle zıplıyor anlamış değilim. Ücretli yapayım desem böyle tepki verir miydi acaba?