• 26-01-2021, 18:23:58
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar, az önce WhatsApp mesajıma biri mesaj atmış ve script almak istediğini söylemiş.
    Cevap verdim ve tarafına ödeme bilgilerimi ilettim arkasaından vazgeçtiğini söyledi.
    Kullanıcı adını öğrenmek istediğim de Allah'a Kitabıma ve aileme küfürler etmeye başladı.
    Bu şahıs hakkında nasıl bir işlem yapabilirim?
    Kişi tek kullanımlık hat kullanıyormuş ablama ileteceğim(avukat) fakat ilk olarak fikir almak istedim
    Cevaplarınız için teşekkür ederim.



    Not: benim mesajlarımın olduğu yerleri bilerek sansürlerim ama hiç küfür bulunmamaktadır.

    Arkadaşlar gerekli dökümanlar, gerekli yazışmalar gerekli olabilecek her şey alınıp avukatlara iletildi.
    Zamanla bilgilendireceğim bu konu hakkında.

    Bugün ifade verdim.
    27.01.2021
  • 26-01-2021, 18:25:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yazık kafasına
  • 26-01-2021, 18:26:41
    #3
    Havlayan bişi vardı ısırmaz deniyordu, neydi o?
  • 26-01-2021, 18:26:51
    #4
    Ablanın kıymetli vaktine yazık boşver bunun gibi kalitesiz karaktersiz insanları.
  • 26-01-2021, 18:27:10
    #5
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    şu klavye delikanlılarına güzel bir dava açıp akıllarını alacan inşallah ciddi birşeyler yaparsınız
  • 26-01-2021, 18:27:16
    #6
    tu kıs kıs
  • 26-01-2021, 18:27:54
    #7
    Çekemeyen fazla demekki, umarsama bunları yoksa daha çok üste çıkmak isterler.
  • 26-01-2021, 18:28:48
    #8
    Administrator
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, az önce WhatsApp mesajıma biri mesaj atmış ve script almak istediğini söylemiş.
    Cevap verdim ve tarafına ödeme bilgilerimi ilettim arkasaından vazgeçtiğini söyledi.
    Kullanıcı adını öğrenmek istediğim de Allah'a Kitabıma ve aileme küfürler etmeye başladı.
    Bu şahıs hakkında nasıl bir işlem yapabilirim?
    Kişi tek kullanımlık hat kullanıyormuş ablama ileteceğim(avukat) fakat ilk olarak fikir almak istedim
    Cevaplarınız için teşekkür ederim.



    Not: benim mesajlarımın olduğu yerleri bilerek sansürlerim ama hiç küfür bulunmamaktadır.
    mesajların yukarısında tehdit, küfür, hakaret yoksa kimse kimseyi R10 konusunda tehdit edemez. Kimmiş bu arkadaş?
  • 26-01-2021, 18:29:48
    #9
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajların yukarısında tehdit, küfür, hakaret yoksa kimse kimseyi R10 konusunda tehdit edemez. Kimmiş bu arkadaş?
    Abi KVKK kapsamı gereğince buradan numarayı iletemiyorum.
    Özelden istersen sen veya ekibinizden biri mesajların tamamını okuyabilir veya da numaraya bakabilirsiniz.
    DSilersen özelden ileteyim numarayı.
    Şahsımca en ufak küfür, hakaret etmedim mesajlarda.