Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesajların yukarısında tehdit, küfür, hakaret yoksa kimse kimseyi R10 konusunda tehdit edemez. Kimmiş bu arkadaş?
Abi KVKK kapsamı gereğince buradan numarayı iletemiyorum.
Özelden istersen sen veya ekibinizden biri mesajların tamamını okuyabilir veya da numaraya bakabilirsiniz.
DSilersen özelden ileteyim numarayı.
Şahsımca en ufak küfür, hakaret etmedim mesajlarda.