• 26-01-2021, 18:29:50
    #10
    tek kullanımlık bile olsa kullandığı cihaza erişilebilir devam edin güzel bir davayla donuna kadar alabilirsiniz
  • 26-01-2021, 18:30:02
    #11
    Üyeliği durduruldu
    R10'un sunucuları kendisine mi ait ki barındırmıyor sizi
  • 26-01-2021, 18:30:03
    #12
    Hocam hoşt deseydiniz
  • 26-01-2021, 18:30:16
    #13
    Tahminimce 15 Yaşında kendini bir b** sanan akılsızın biri tavsiyem bu tarz insanlarla muhabbet kurmak yerine birşey yazınca direk engel atın böyle ma*larla vaktinizi heba etmeyin kendi hattından yazamayacak kadar korkak Hiçbirşeyde yapamaz merak etmeyin muz cumhuriyetinde yaşamıyoruz herşeyin kaydı var
  • 26-01-2021, 18:30:18
    #14
    Şikayet konusu aç hocam hakkında ban yesin
  • 26-01-2021, 18:30:21
    #15
    Halilahmad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ablanın kıymetli vaktine yazık boşver bunun gibi kalitesiz karaktersiz insanları.
    Bir yandan katılıyorum bir yandan katılmıyorum.

    En iyisi Allah'a havale etmek hocam it ürür kervan yürür. Sen yoluna bak
  • 26-01-2021, 18:31:36
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Tek kullanımlık hat olayının yalan olduğunu düşünüyorum, dava açarsanız falan diye kendini garantiye almış gibi.
  • 26-01-2021, 18:31:43
    #17
    İnsanları nasıl R10’la tehdit edebiliyorlar? Yönetimle bir bağı bağlantısı olduğunu hiç sanmıyorum. Bence numara kontrol edilmeli ve forumda ise uzaklaştırılmalı haklı bile olunsa küfür edilmemeli ki bu tarz küfürler gerçekten insanlık dışı.
  • 26-01-2021, 18:34:03
    #18
    Welcome to TR Server .