R10'da Barındırmayacaklarmış, Çok korkuyorum...
65
●5.689
- 26-01-2021, 18:29:50tek kullanımlık bile olsa kullandığı cihaza erişilebilir devam edin güzel bir davayla donuna kadar alabilirsiniz
- 26-01-2021, 18:30:16Tahminimce 15 Yaşında kendini bir b** sanan akılsızın biri tavsiyem bu tarz insanlarla muhabbet kurmak yerine birşey yazınca direk engel atın böyle ma*larla vaktinizi heba etmeyin kendi hattından yazamayacak kadar korkak
Hiçbirşeyde yapamaz merak etmeyin muz cumhuriyetinde yaşamıyoruz herşeyin kaydı var
- 26-01-2021, 18:30:21Bir yandan katılıyorum bir yandan katılmıyorum.Halilahmad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyisi Allah'a havale etmek hocam it ürür kervan yürür. Sen yoluna bak
Hiçbirşeyde yapamaz merak etmeyin muz cumhuriyetinde yaşamıyoruz herşeyin kaydı var