Konu
R10'da Barındırmayacaklarmış, Çok korkuyorum...
26-01-2021, 18:31:43
#17
IAMKURUM
İnsanları nasıl R10la tehdit edebiliyorlar? Yönetimle bir bağı bağlantısı olduğunu hiç sanmıyorum. Bence numara kontrol edilmeli ve forumda ise uzaklaştırılmalı haklı bile olunsa küfür edilmemeli ki bu tarz küfürler gerçekten insanlık dışı.