• 26-01-2021, 18:35:46
    #19
    kvp
    helpful
    Böyle insanlar nasıl utanmıyor böyle ağıza alınamayacak küfürler edebiliyor anlayamıyorum. Allah ıslah etsin
  • 26-01-2021, 18:36:31
    #20
    yaşının max 15 olduğuna yemin ederim ama kanıtlayamam.
  • 26-01-2021, 18:36:42
    #21
    bir gönüllü çıkıp bunların alayının kuyusunu kazısa ne iyi olur be
  • 26-01-2021, 18:37:56
    #22
    Hocam şikayetci olun evine mektup gidince nasıl özür dileyecek anlatamam
  • 26-01-2021, 18:40:13
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkes haddini bilecek, yok öyle klavye delikanlılığı... Şikayetçi olun hakkında gereken işlem neyse yetkili merciiler yapacaktır elbet.
  • 26-01-2021, 18:41:39
    #24
    🏆executive🏆
    whatshapp konuşmalarını okuyunca sinirlenen varmı
  • 26-01-2021, 18:42:16
    #25
    Böylelerini asla Allaha havale etmeyin. Şahsınıza hakaret etse neyse. Ana Bacı düz gitmiş. İmkanınız varsa verin savcılığa. Ve uzlaşmayın. Ceza aldırın. Siciline işlensin. Onun yaşadıklarını gören çevresindeki arkadaşlarını adam edersiniz.

    Bu tarz adamları Allaha havale edenler yüzünden bunlar önlerine gelene düz gider. Öbür tarafı beklemeyin bu dünyada hesabını sorun. Yoksa sizin yüzünüzden yarın bir başkasına da aynı muameleyi yapar. Ablanız avukatsa hiç uğraşmayın verin mahkemeye. Ulaşılırsa hesabı sorulur. Özür dilese de kabul etmeyin bedel ödetin.

    Elin anasına bacısına sövüp cezasız kurtulamaz. Hele hele Ablana sadece hakaret etmiyor tehdit ediyor tecavüz ederim diye. Sadece hakaretten değil, tehditten de ceza alabilir. Bu kişiye ulaşılırsa mahkemede kendini savunacak hiç bir savunması olamaz.
  • 26-01-2021, 18:50:06
    #26
    kesinlikle 18 yaşından küçük birisi
  • 26-01-2021, 18:57:47
    #27
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böylelerini asla Allaha havale etmeyin. Şahsınıza hakaret etse neyse. Ana Bacı düz gitmiş. İmkanınız varsa verin savcılığa. Ve uzlaşmayın. Ceza aldırın. Siciline işlensin. Onun yaşadıklarını gören çevresindeki arkadaşlarını adam edersiniz.

    Bu tarz adamları Allaha havale edenler yüzünden bunlar önlerine gelene düz gider. Öbür tarafı beklemeyin bu dünyada hesabını sorun. Yoksa sizin yüzünüzden yarın bir başkasına da aynı muameleyi yapar. Ablanız avukatsa hiç uğraşmayın verin mahkemeye. Ulaşılırsa hesabı sorulur. Özür dilese de kabul etmeyin bedel ödetin.

    Elin anasına bacısına sövüp cezasız kurtulamaz. Hele hele Ablana sadece hakaret etmiyor tehdit ediyor tecavüz ederim diye. Sadece hakaretten değil, tehditten de ceza alabilir. Bu kişiye ulaşılırsa mahkemede kendini savunacak hiç bir savunması olamaz.
    Kesinlikle katılıyorum. Hatta mahkemeye verseniz ailesi gelip benim oğlan bir cahillik yapmış büyüklük sende kalsın bu seferlik affet tarzı cümleler söyler. Ama 1 kişi ceza alırsa 1000 kişinin suç işlemesini engeller emin olun buna. Ha yok siz şikayetçi olmayıp affederseniz diyecek zaten kimse bir sey yapmıyor ve devam edecek. Tavsiyem şikayetçi olmanız. Hayırlı akşamlar.