Konu
R10'da Barındırmayacaklarmış, Çok korkuyorum...
26-01-2021, 18:40:13
#23
Rootkit
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Herkes haddini bilecek, yok öyle klavye delikanlılığı... Şikayetçi olun hakkında gereken işlem neyse yetkili merciiler yapacaktır elbet.