Bir de hem grafik tasarımcı olup hem 3D Max bilip hem de kendi bilgisayarı ile çalışacak ilanı gördüm ki akıllara zarar. Yani kendi pc'ni getireceksin evden.. Abi siz neyin kafasını yaşıyorsunuz ya
Yıllardır bizim sektörde iş verenler hep grafik tasarımcıların yerinde durmadığından, kimsenin kalıcı olmadığından, şımarık olduğundan, iş bilmez olduğundan vs vs vs şikayet edip dururlar ama bir dönüp kendilerine baksalar ya.. Ama olmaz dimi..
Böyle ilanlara anca başvuracak adamın ya başka şansı yoktur MECBURİYETTEN başvurur.. Birazcık toparladığı anda kaçar. Ya amatördür zaten isteklerini yerine getirecek mesleki yeteneği yoktur. Onun dışında İM-KAN-SIZ bir anlayın artık. Siz bu kafayla daha çok eleman ararsınız..

