• 26-01-2021, 03:50:23
    #1
    Ben uzun yıllardır hiçbir firma için çalışmadım ve sadece kendi işimi yapıyorum freelance olarak. Ama bir merak ettim acaba Grafik Tasarımcı arayan firmalar ne alemdeler diye oy oy oy eskiden daha beter olmuş. Önceden de grafik tasarımcının aynı zamanda web tasarımcı olmasını beklerlerdi hadi ona alıştık ama grafik tasarımcı ile ön muhasebe elemanını aynı bünyede arayanları gördüm ya Bir de hem grafik tasarımcı olup hem 3D Max bilip hem de kendi bilgisayarı ile çalışacak ilanı gördüm ki akıllara zarar. Yani kendi pc'ni getireceksin evden.. Abi siz neyin kafasını yaşıyorsunuz ya

    Yıllardır bizim sektörde iş verenler hep grafik tasarımcıların yerinde durmadığından, kimsenin kalıcı olmadığından, şımarık olduğundan, iş bilmez olduğundan vs vs vs şikayet edip dururlar ama bir dönüp kendilerine baksalar ya.. Ama olmaz dimi..

    Böyle ilanlara anca başvuracak adamın ya başka şansı yoktur MECBURİYETTEN başvurur.. Birazcık toparladığı anda kaçar. Ya amatördür zaten isteklerini yerine getirecek mesleki yeteneği yoktur. Onun dışında İM-KAN-SIZ bir anlayın artık. Siz bu kafayla daha çok eleman ararsınız..
  • 26-01-2021, 03:52:08
    #2
    başka sözüm yok........

  • 26-01-2021, 03:55:43
    #3
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka sözüm yok........

    felanmış cidden.. ya cidden anlamıyorum ben bu insanları yok olm öyle bir eleman.. cidden varda biz mi abartıyoruz acaba.. birde var diyelim kaç K maaş verecek acaba.. bak bende şimdi tasarımcıyla office boy/girl ve set işçisini aynı bünyede arayana denk geldim

  • 26-01-2021, 04:03:39
    #4
    Ben grafikerin SEO yapanını severim. Grafiker dediğin isviçre çakısı gibi olur. Ya da Ümit Özat gibi olur... Sağ ayakla sol bek, hatta gerektiği taktirde defans olmasına rağmen AMC'de bile oynamalıdır. Grafiker kişi bu vasıflara sahip değilse Grafiker değil, sadece bir programda abuk sabuk çizgiler çizen kişidir. Onu biz anaokulunda manuel yapıyorduk... Pe heyyyy...
  • 26-01-2021, 04:06:10
    #5
    Nettsted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben grafikerin SEO yapanını severim.
    ikisinden birini hobi olarak yapıyordur
  • 26-01-2021, 04:13:04
    #6
    Burasi Turkiye ozel sektorde bu tipler cok malesef
  • 26-01-2021, 04:13:16
    #7
    Bilgisayarını ve işini kendin getireceksen bende alırım sorun yok
  • 26-01-2021, 04:14:41
    #8
    Nettsted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben grafikerin SEO yapanını severim. Grafiker dediğin isviçre çakısı gibi olur. Ya da Ümit Özat gibi olur... Sağ ayakla sol bek, hatta gerektiği taktirde defans olmasına rağmen AMC'de bile oynamalıdır. Grafiker kişi bu vasıflara sahip değilse Grafiker değil, sadece bir programda abuk sabuk çizgiler çizen kişidir. Onu biz anaokulunda manuel yapıyorduk... Pe heyyyy...
    28 yıldır bu mesleği yapıyorum hala ve hala şu ne var ya iki çizgi çiziyon demiyorlar mi ))
    Bir de herkesin kuzeni grafikçi(?)
  • 26-01-2021, 04:16:45
    #9
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    28 yıldır bu mesleği yapıyorum hala ve hala şu ne var ya iki çizgi çiziyon demiyorlar mi ))
    Bir de herkesin kuzeni grafikçi(?)
    Tutuşturacaksın fareyi eline. düz bir çizgi çek diyeceksin