Nettsted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben grafikerin SEO yapanını severim. Grafiker dediğin isviçre çakısı gibi olur. Ya da Ümit Özat gibi olur... Sağ ayakla sol bek, hatta gerektiği taktirde defans olmasına rağmen AMC'de bile oynamalıdır. Grafiker kişi bu vasıflara sahip değilse Grafiker değil, sadece bir programda abuk sabuk çizgiler çizen kişidir. Onu biz anaokulunda manuel yapıyorduk... Pe heyyyy...
28 yıldır bu mesleği yapıyorum hala ve hala şu ne var ya iki çizgi çiziyon demiyorlar mi ))
Bir de herkesin kuzeni grafikçi(?)