Ben uzun yıllardır hiçbir firma için çalışmadım ve sadece kendi işimi yapıyorum freelance olarak. Ama bir merak ettim acaba
Grafik Tasarımcı arayan firmalar ne alemdeler diye oy oy oy eskiden daha beter olmuş. Önceden de grafik tasarımcının aynı zamanda web tasarımcı olmasını beklerlerdi hadi ona alıştık ama grafik tasarımcı ile ön muhasebe elemanını aynı bünyede arayanları gördüm ya

Bir de hem grafik tasarımcı olup hem 3D Max bilip hem de kendi bilgisayarı ile çalışacak ilanı gördüm ki akıllara zarar. Yani kendi pc'ni getireceksin evden.. Abi siz neyin kafasını yaşıyorsunuz ya
Yıllardır bizim sektörde iş verenler hep grafik tasarımcıların yerinde durmadığından, kimsenin kalıcı olmadığından, şımarık olduğundan, iş bilmez olduğundan vs vs vs şikayet edip dururlar ama bir dönüp kendilerine baksalar ya.. Ama olmaz dimi..
Böyle ilanlara anca başvuracak adamın ya başka şansı yoktur
MECBURİYETTEN başvurur.. Birazcık toparladığı anda kaçar. Ya amatördür zaten isteklerini yerine getirecek mesleki yeteneği yoktur. Onun dışında
İM-KAN-SIZ bir anlayın artık.
Siz bu kafayla daha çok eleman ararsınız..