msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başka sözüm yok........

felanmış cidden.. ya cidden anlamıyorum ben bu insanları yok olm öyle bir eleman.. cidden varda biz mi abartıyoruz acaba.. birde var diyelim kaç K maaş verecek acaba.. bak bende şimdi tasarımcıyla office boy/girl ve set işçisini aynı bünyede arayana denk geldim