Müşterilerimden Dolar ve Euro hesaplarıma gelen ödemeler sonrası "hesap işletim ücreti" adına yapılan kesinti miktarlarını görüyorsunuz.
Bu tür durumlarla karşılaşırsanız aman pabuç bırakmayın, hemen iadesini isteyin.
Öylesine mide bulandırıcı bir durum ki...
Hangi hesap/banka yı kullanıyor sunuz? Normal de yüzdelik kesinti ücreti belirlenmesi gerekmiyor muydu?
Bu arada 33 euro/dolar gibi sayılar kesinlikle az değil. Forum da 50tl için karakterini belli eden millet var :d
Hangi hesap/banka yı kullanıyor sunuz? Normal de yüzdelik kesinti ücreti belirlenmesi gerekmiyor muydu?
Bu arada 33 euro/dolar gibi sayılar kesinlikle az değil. Forum da 50tl için karakterini belli eden millet var :d
Akbank.. Yıllarca ticari müşterileriyim, kolaylık sağlayacaklarına sürekli daha da zorlaştırmanın derdindeler.