• 25-01-2021, 18:07:00
    #1
    Müşterilerimden Dolar ve Euro hesaplarıma gelen ödemeler sonrası "hesap işletim ücreti" adına yapılan kesinti miktarlarını görüyorsunuz.
    Bu tür durumlarla karşılaşırsanız aman pabuç bırakmayın, hemen iadesini isteyin.
    Öylesine mide bulandırıcı bir durum ki...

    Euro hesabı ;


    Dolar hesabı ;
  • 25-01-2021, 18:10:06
    #2
    Tlye çevirince büyük para :d
    • CGLR
    CGLR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-01-2021, 18:15:47
    #3
    tam olarak neyi iade istiyoruz bankanın kestiği kesinti ücretini iade ettirmek gibi bir şansımız var mı ?
  • 25-01-2021, 18:23:01
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tlye çevirince büyük para :d
    Aksine, döviz olarak da iyi para

    thelunar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam olarak neyi iade istiyoruz bankanın kestiği kesinti ücretini iade ettirmek gibi bir şansımız var mı ?
    Bankalar hesap işletim ücretlerini "yersen" mantığı ile alıyorlar. Kanunen talep edildiğinde iade edilmek zorunda.
  • 25-01-2021, 18:37:11
    #5
    Hangi hesap/banka yı kullanıyor sunuz? Normal de yüzdelik kesinti ücreti belirlenmesi gerekmiyor muydu?
    Bu arada 33 euro/dolar gibi sayılar kesinlikle az değil. Forum da 50tl için karakterini belli eden millet var :d
  • 25-01-2021, 18:42:56
    #6
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi hesap/banka yı kullanıyor sunuz? Normal de yüzdelik kesinti ücreti belirlenmesi gerekmiyor muydu?
    Bu arada 33 euro/dolar gibi sayılar kesinlikle az değil. Forum da 50tl için karakterini belli eden millet var :d
    Akbank.. Yıllarca ticari müşterileriyim, kolaylık sağlayacaklarına sürekli daha da zorlaştırmanın derdindeler.