EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi hesap/banka yı kullanıyor sunuz? Normal de yüzdelik kesinti ücreti belirlenmesi gerekmiyor muydu?
Bu arada 33 euro/dolar gibi sayılar kesinlikle az değil. Forum da 50tl için karakterini belli eden millet var :d
Akbank.. Yıllarca ticari müşterileriyim, kolaylık sağlayacaklarına sürekli daha da zorlaştırmanın derdindeler.