Müşterilerimden Dolar ve Euro hesaplarıma gelen ödemeler sonrası "hesap işletim ücreti" adına yapılan kesinti miktarlarını görüyorsunuz.
Bu tür durumlarla karşılaşırsanız aman pabuç bırakmayın, hemen iadesini isteyin.
Öylesine mide bulandırıcı bir durum ki...

Euro hesabı ;


Dolar hesabı ;