Konu
Hesap İşletim Ücreti Adlı Soygunculuk
25-01-2021, 18:37:11
#5
Granny
Hangi hesap/banka yı kullanıyor sunuz? Normal de yüzdelik kesinti ücreti belirlenmesi gerekmiyor muydu?
Bu arada 33 euro/dolar gibi sayılar kesinlikle az değil. Forum da 50tl için karakterini belli eden millet var :d