• 14-01-2021, 10:04:30
    #1
    Merhaba Arkadaşlar
    Dün şubeyi aradım klasik memur zihniyeti kadın telefonu bir an önce kapatmak için herşeyi yaptı.
    Diyorum bedelli askere gidicektim Ocak ayında gideceğimi söylediler acaba rica etsem sistemden bakabilir misiniz TC Kimllik No ile
    Diyor ki e devletten bak e-devlettten baktığımda hiçbirşey çıkmıyor tam olarak hangi sekmeden bakacağım arkadaşlar.
    benim gibi Ocak - Şubat ayında gidecek var mı yani böyle denilip hala bekleyen var mı ?
    Bir an önce gidip aradan çıkarmak istiyorum.
    Rica etsem hangi sekmeden yada kelime ile e devletten arayıp görebileceğimi söyleyecek biri var mı ?
    Benle aynı durumda olan var mı ?
  • 14-01-2021, 10:05:49
    #2
    aynı durumdayız. hiçbir bilgim yok. ne olacak nasıl olacak diye. temmuzda parayı yatırdım. hala bekliyorum
  • 14-01-2021, 10:09:54
    #3
    Henüz belli olmadı diye biliyorum
  • 14-01-2021, 10:12:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar
    Dün şubeyi aradım klasik memur zihniyeti kadın telefonu bir an önce kapatmak için herşeyi yaptı.
    Diyorum bedelli askere gidicektim Ocak ayında gideceğimi söylediler acaba rica etsem sistemden bakabilir misiniz TC Kimllik No ile
    Diyor ki e devletten bak e-devlettten baktığımda hiçbirşey çıkmıyor tam olarak hangi sekmeden bakacağım arkadaşlar.
    benim gibi Ocak - Şubat ayında gidecek var mı yani böyle denilip hala bekleyen var mı ?
    Bir an önce gidip aradan çıkarmak istiyorum.
    Rica etsem hangi sekmeden yada kelime ile e devletten arayıp görebileceğimi söyleyecek biri var mı ?
    Benle aynı durumda olan var mı ?
    https://www.turkiye.gov.tr/sevk-edilecek-egitim-merkezi

    haftada 1 bakın , buraya düşecek. sonuc bulunamadı tarzı bişey cıkıyosa daha belli olmamıs demektir.

    toptan belli oluyor genelde , eksiye haberlere falan düşüyor sınıflandırılma yapıldıgı bilgisi.

    bu arada ben de bedelli yaptım. 1.5 yıl sonrasına sınıflandırma verdi , o yüzden o gun giderim bugun giderim planı yapmayın
  • 14-01-2021, 10:21:54
    #5
    VipLayer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı durumdayız. hiçbir bilgim yok. ne olacak nasıl olacak diye. temmuzda parayı yatırdım. hala bekliyorum
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henüz belli olmadı diye biliyorum
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.turkiye.gov.tr/sevk-edilecek-egitim-merkezi

    haftada 1 bakın , buraya düşecek. sonuc bulunamadı tarzı bişey cıkıyosa daha belli olmamıs demektir.

    toptan belli oluyor genelde , eksiye haberlere falan düşüyor sınıflandırılma yapıldıgı bilgisi.

    bu arada ben de bedelli yaptım. 1.5 yıl sonrasına sınıflandırma verdi , o yüzden o gun giderim bugun giderim planı yapmayın
    AŞAĞIDA KİMLİĞİ YAZILI YÜKÜMLÜNÜN 31/12/2020 TARİHİNE KADAR ASKERLİK İLE İLİŞİĞİ YOKTUR.

    Bu durumda asker kaçağı gözüküyorum hocam Malum durumlar sürekli Polis çeviriyor ters birine denk gelmek sıkıntı .

    Bekleyeceğiz havalar soğuk iken gider gelirim diye düşündüm yazın gitmek kötü olur daha
  • 14-01-2021, 10:26:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AŞAĞIDA KİMLİĞİ YAZILI YÜKÜMLÜNÜN 31/12/2020 TARİHİNE KADAR ASKERLİK İLE İLİŞİĞİ YOKTUR.

    Bu durumda asker kaçağı gözüküyorum hocam Malum durumlar sürekli Polis çeviriyor ters birine denk gelmek sıkıntı .

    Bekleyeceğiz havalar soğuk iken gider gelirim diye düşündüm yazın gitmek kötü olur daha
    yanınızda bedelliye ait bi kagıt tasıyın hocam yada sıkıntı yapan polis olursa acın e devletten gösterin.

    bana bir kere bodruma giderken jandarma boş yaptı gereksiz yere. sonra sacmaladıgını fark edip sacmalamayı kesti

    asker kacagı olmakta hiç bir sıkıntı yok , merak etmeyin
  • 21-01-2021, 18:44:42
    #7
    Yine E-Devletten bakıyorum ama birşey çıkmamış sanırım bedelli yapacak ve yeri belli olan var mı acabaa?