aynı durumdayız. hiçbir bilgim yok. ne olacak nasıl olacak diye. temmuzda parayı yatırdım. hala bekliyorum
Henüz belli olmadı diye biliyorum
https://www.turkiye.gov.tr/sevk-edilecek-egitim-merkezi
haftada 1 bakın , buraya düşecek. sonuc bulunamadı tarzı bişey cıkıyosa daha belli olmamıs demektir.
toptan belli oluyor genelde , eksiye haberlere falan düşüyor sınıflandırılma yapıldıgı bilgisi.
bu arada ben de bedelli yaptım. 1.5 yıl sonrasına sınıflandırma verdi , o yüzden o gun giderim bugun giderim planı yapmayın
AŞAĞIDA KİMLİĞİ YAZILI YÜKÜMLÜNÜN 31/12/2020 TARİHİNE KADAR ASKERLİK İLE İLİŞİĞİ YOKTUR.
Bu durumda asker kaçağı gözüküyorum hocam

Malum durumlar sürekli Polis çeviriyor ters birine denk gelmek sıkıntı .
Bekleyeceğiz havalar soğuk iken gider gelirim diye düşündüm yazın gitmek kötü olur daha