VipLayer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı durumdayız. hiçbir bilgim yok. ne olacak nasıl olacak diye. temmuzda parayı yatırdım. hala bekliyorum
Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Henüz belli olmadı diye biliyorum
dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.turkiye.gov.tr/sevk-edilecek-egitim-merkezi

haftada 1 bakın , buraya düşecek. sonuc bulunamadı tarzı bişey cıkıyosa daha belli olmamıs demektir.

toptan belli oluyor genelde , eksiye haberlere falan düşüyor sınıflandırılma yapıldıgı bilgisi.

bu arada ben de bedelli yaptım. 1.5 yıl sonrasına sınıflandırma verdi , o yüzden o gun giderim bugun giderim planı yapmayın
AŞAĞIDA KİMLİĞİ YAZILI YÜKÜMLÜNÜN 31/12/2020 TARİHİNE KADAR ASKERLİK İLE İLİŞİĞİ YOKTUR.

Bu durumda asker kaçağı gözüküyorum hocam Malum durumlar sürekli Polis çeviriyor ters birine denk gelmek sıkıntı .

Bekleyeceğiz havalar soğuk iken gider gelirim diye düşündüm yazın gitmek kötü olur daha