fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AŞAĞIDA KİMLİĞİ YAZILI YÜKÜMLÜNÜN 31/12/2020 TARİHİNE KADAR ASKERLİK İLE İLİŞİĞİ YOKTUR.

Bu durumda asker kaçağı gözüküyorum hocam Malum durumlar sürekli Polis çeviriyor ters birine denk gelmek sıkıntı .

Bekleyeceğiz havalar soğuk iken gider gelirim diye düşündüm yazın gitmek kötü olur daha
yanınızda bedelliye ait bi kagıt tasıyın hocam yada sıkıntı yapan polis olursa acın e devletten gösterin.

bana bir kere bodruma giderken jandarma boş yaptı gereksiz yere. sonra sacmaladıgını fark edip sacmalamayı kesti

asker kacagı olmakta hiç bir sıkıntı yok , merak etmeyin