fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar
Dün şubeyi aradım klasik memur zihniyeti kadın telefonu bir an önce kapatmak için herşeyi yaptı.
Diyorum bedelli askere gidicektim Ocak ayında gideceğimi söylediler acaba rica etsem sistemden bakabilir misiniz TC Kimllik No ile
Diyor ki e devletten bak e-devlettten baktığımda hiçbirşey çıkmıyor tam olarak hangi sekmeden bakacağım arkadaşlar.
benim gibi Ocak - Şubat ayında gidecek var mı yani böyle denilip hala bekleyen var mı ?
Bir an önce gidip aradan çıkarmak istiyorum.
Rica etsem hangi sekmeden yada kelime ile e devletten arayıp görebileceğimi söyleyecek biri var mı ?
Benle aynı durumda olan var mı ?
https://www.turkiye.gov.tr/sevk-edilecek-egitim-merkezi

haftada 1 bakın , buraya düşecek. sonuc bulunamadı tarzı bişey cıkıyosa daha belli olmamıs demektir.

toptan belli oluyor genelde , eksiye haberlere falan düşüyor sınıflandırılma yapıldıgı bilgisi.

bu arada ben de bedelli yaptım. 1.5 yıl sonrasına sınıflandırma verdi , o yüzden o gun giderim bugun giderim planı yapmayın