• 10-01-2021, 22:25:34
    #19
    Hocam kendim Cumhurbaşkanını karakter olarak severim bizim bir arkadaşta aynı durumu yaşadı daha önce suçun yoksa bu tarz işlere girmediysen ilk seferde birşey olmuyor.
  • 11-01-2021, 06:22:48
    #20
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takım elbise tıraş vs zorunluluğu yok. Normal kıyafetlerle gidebilirsiniz. Sakal bıyıkta size kalmış. Söz konusu paylaşımı kendinizin yapmadığını, hesabınızın uzun bir süre önce çalındığını, ilgili şirketten paylaşımı yapan kişinin ip bilgilerinin tespit edilmesini talep edin. İp bilgileri paylaşılmadığı için delil de elde edilemez.
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kendim Cumhurbaşkanını karakter olarak severim bizim bir arkadaşta aynı durumu yaşadı daha önce suçun yoksa bu tarz işlere girmediysen ilk seferde birşey olmuyor.
    Bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Ana postta da belirttiğim gibi Not kısmında herhangi bir sicil kaydım yoktur ve en ufak bir Karakolluk husumetim olmadı, Allah’a şükürler 😊
  • 11-01-2021, 10:12:09
    #21
    İlk verdiğin ifade çok önemli ve arkasında durarak ıslarla aynı şeyi tekrarla kesinlikle geveleme vs olmasın. Takım elbise kravat vs gibi şeylere gerek yok ama hakim karşısında derli toplu olursan senin avantajınadır. İspat yapamayacağın için bu hakim kararına kalmış bir şey. en kötüsünü düşünelim ufak bir ceza verir bunu ya paraya çevirirler yada 5 yıl uzatma ile aynı suç olursa buda ileride patlar mantığı ile gönderim yaparlar dava açık kalır.

    "Takım elbise tıraş vs zorunluluğu yok. Normal kıyafetlerle gidebilirsiniz. Sakal bıyıkta size kalmış. Söz konusu paylaşımı kendinizin yapmadığını, hesabınızın uzun bir süre önce çalındığını, ilgili şirketten paylaşımı yapan kişinin ip bilgilerinin tespit edilmesini talep edin. İp bilgileri paylaşılmadığı için delil de elde edilemez."

    süper bir açıklama.
  • 11-01-2021, 10:13:11
    #22
    Julwi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk verdiğin ifade çok önemli ve arkasında durarak ıslarla aynı şeyi tekrarla kesinlikle geveleme vs olmasın. Takım elbise kravat vs gibi şeylere gerek yok ama hakim karşısında derli toplu olursan senin avantajınadır. İspat yapamayacağın için bu hakim kararına kalmış bir şey. en kötüsünü düşünelim ufak bir ceza verir bunu ya paraya çevirirler yada 5 yıl uzatma ile aynı suç olursa buda ileride patlar mantığı ile gönderim yaparlar dava açık kalır.
    Bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ediyorum