• 10-01-2021, 20:24:30
    #10
    Bence dert etmene gerek yok sonuç senin alehine sonuçlanıcak bence bu şekilde anlatırsan sorunsuz ayrılırsın ama tek sorun şu olucak senin için derdini anlattığın zaman karşındaki seni anlıcak mı o sorun işte Ben zamanında sitem için maliyeye gitmiştim konu e ticaretti ama anlayan doğru düzgün kimseyi bulamamıştım. İnşallah böle bir sorunun olmaz
  • 10-01-2021, 20:25:41
    #11
    ahmetnts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence dert etmene gerek yok sonuç senin alehine sonuçlanıcak bence bu şekilde anlatırsan sorunsuz ayrılırsın ama tek sorun şu olucak senin için derdini anlattığın zaman karşındaki seni anlıcak mı o sorun işte Ben zamanında sitem için maliyeye gitmiştim konu e ticaretti ama anlayan doğru düzgün kimseyi bulamamıştım. İnşallah böle bir sorunun olmaz
    İnşallah hocam, söylediğim gibi kimse işlemediği bir suçtan ceza almak istemez.
  • 10-01-2021, 20:29:16
    #12
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun sosyal medya hesaplarınızla herhangi bir apiye izin verdiğinizde de sizin adınıza paylaşım yapılabilir ve ispatı zordur. Olay taze olsa yapabileceginiz ilk şey gönderiyi sizin oluşturmadığıniz hakkında bir bildirim oluşturmak ve hesap ayarlarından hesaba girilen diğer cihazları ve konumu kayıt altına almak. En azından bunlar yapıldığında kanıt sunma şansı doğar. Sizin yapabileceğiniz en mantıklı adım eğer ben paylaşmadim diyorsanız mahkemeden Facebook dan bilgi talep etmelerini ve gönderinin kaynagini araştırmalarını isteyip ben yapmadim şeklinde savunma olabilir. Tabi iki yıl öncesi için Facebook ta bunun verisi varmıdır ya da dönüş yapar mi tartisilir.

    Gerçekten üşenmeyip yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ediyorum. Keşke dediğiniz gibi olay yakın bir süre zarfında olsaydı da uygulayabilseydim
  • 10-01-2021, 20:33:43
    #13
    hocam pm at aynısı başıma geldi 1 yıl da 6 mahkemem oldu cumhur başkanına hakaretten yardımcı olayım sana
  • 10-01-2021, 20:34:41
    #14
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam pm at aynısı başıma geldi 1 yıl da 6 mahkemem oldu cumhur başkanına hakaretten yardımcı olayım sana
    Profilimdeki Whatsapp numarasından ulaşabilir misiniz? Daha hızlı görüşelim lütfen 😊
    • bycida
    bycida bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-01-2021, 21:18:01
    #15
    Öncelikle sonuç hakaretin seviyesine ve hakime bağlı. Ne dediğinizi bilmediğim için tam bir şey diyemem ama cezaevine Cumhurbaşkanına hakaretten bir çok kişi geliyor baya baya yatıyorlar.
  • 10-01-2021, 21:32:03
    #16
    Zor bir durum hocam, geçmiş olsun. Umarım detaylı bir araştırma ile bulunabilir.
  • 10-01-2021, 21:39:24
    #17
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle sonuç hakaretin seviyesine ve hakime bağlı. Ne dediğinizi bilmediğim için tam bir şey diyemem ama cezaevine Cumhurbaşkanına hakaretten bir çok kişi geliyor baya baya yatıyorlar.
    By_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor bir durum hocam, geçmiş olsun. Umarım detaylı bir araştırma ile bulunabilir.
    Bilgilendirmeleriniz için teşekkür ediyorum. Umarım süreç istemediğim şekilde sonuçlanmaz.
    • syf01
    syf01 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-01-2021, 22:16:49
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Ailemle dahi siyaset tartışmayı sevmeyen bana kamu davası açıldı. Sebebi ise eski Facebook hesabımdan kendi adıma yapılan Cumhurbaşkanımıza hakaret içerikli paylaşımdan dolayı, soruşturmaya çağırıldım ve daha sonra İddaaname Değerlendirilmesi Sonrası Açılış başlığı altında mahkemem var. İlk defa mahkeme yollarına düştüğüm için psikolojik olarak gerçekten dardayım. Sizlere birkaç soru soracağım. Sağdan soldan duyduğum bilgilere göre Hakim karşısına çıkarken sıfır traş ve takım elbise ile çıkmak zorundaymışız, bu bilgi ne kadar doğru? Eski Facebook hesabım yani hesabıma girildiği zaman 2018 surlarıydı. Eski bilgisayarıma yediğim keyloggerdan ötürü olduğunu düşünüyorum. Öbür türlü belki inanmazsınız ama sanaldan tanışmış olduğum bazı kişiler Siyasivari sohbetlere giriş yaptıklarında kendilerini direkt engelliyorum. Mahkemede keylogger’dan dolayı olduğunu söylersem kanıt isteyecekler. Kanıt sunamayacağımdan dolayı ne yapmam gerekiyor. Ayrıca eski Facebook hesabımın şifresi ile kurtararak gönderiyi sildim ve bir daha girmemek dahiliyle çıkış yaptım. Tecrübeli arkadaşlar bana yardımcı olabilir mi?

    Bilip bilmeden veya önyargılı linçleyen arkadaşlara ağzının payını vereceğim. Şimdiden yapacağınız yorumlarda adam gibi linçlemeden bilgilendirici ve önerici yorumlar yapmanızı diliyorum.

    NOT: Herhangi bir adli sicil kaydım yoktur. En ufak bir karakolluk husumetim dahi olmadı.

    Teşekkürler 😊
    Takım elbise tıraş vs zorunluluğu yok. Normal kıyafetlerle gidebilirsiniz. Sakal bıyıkta size kalmış. Söz konusu paylaşımı kendinizin yapmadığını, hesabınızın uzun bir süre önce çalındığını, ilgili şirketten paylaşımı yapan kişinin ip bilgilerinin tespit edilmesini talep edin. İp bilgileri paylaşılmadığı için delil de elde edilemez.