Bence dert etmene gerek yok sonuç senin alehine sonuçlanıcak bence bu şekilde anlatırsan sorunsuz ayrılırsın ama tek sorun şu olucak senin için derdini anlattığın zaman karşındaki seni anlıcak mı o sorun işte

Ben zamanında sitem için maliyeye gitmiştim konu e ticaretti ama anlayan doğru düzgün kimseyi bulamamıştım. İnşallah böle bir sorunun olmaz
İnşallah hocam, söylediğim gibi kimse işlemediği bir suçtan ceza almak istemez.