Takım elbise tıraş vs zorunluluğu yok. Normal kıyafetlerle gidebilirsiniz. Sakal bıyıkta size kalmış. Söz konusu paylaşımı kendinizin yapmadığını, hesabınızın uzun bir süre önce çalındığını, ilgili şirketten paylaşımı yapan kişinin ip bilgilerinin tespit edilmesini talep edin. İp bilgileri paylaşılmadığı için delil de elde edilemez.
Hocam kendim Cumhurbaşkanını karakter olarak severim bizim bir arkadaşta aynı durumu yaşadı daha önce suçun yoksa bu tarz işlere girmediysen ilk seferde birşey olmuyor.
Bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Ana postta da belirttiğim gibi Not kısmında herhangi bir sicil kaydım yoktur ve en ufak bir Karakolluk husumetim olmadı, Allaha şükürler 😊