İlk verdiğin ifade çok önemli ve arkasında durarak ıslarla aynı şeyi tekrarla kesinlikle geveleme vs olmasın. Takım elbise kravat vs gibi şeylere gerek yok ama hakim karşısında derli toplu olursan senin avantajınadır. İspat yapamayacağın için bu hakim kararına kalmış bir şey. en kötüsünü düşünelim ufak bir ceza verir bunu ya paraya çevirirler yada 5 yıl uzatma ile aynı suç olursa buda ileride patlar mantığı ile gönderim yaparlar dava açık kalır.
"Takım elbise tıraş vs zorunluluğu yok. Normal kıyafetlerle gidebilirsiniz. Sakal bıyıkta size kalmış. Söz konusu paylaşımı kendinizin yapmadığını, hesabınızın uzun bir süre önce çalındığını, ilgili şirketten paylaşımı yapan kişinin ip bilgilerinin tespit edilmesini talep edin. İp bilgileri paylaşılmadığı için delil de elde edilemez."
süper bir açıklama.