• 07-01-2021, 21:28:24
    #10
    volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam alt taban 1.50 olsa ne adamlar özelden 1 TL ye bile işi alma peşinde
    Aynen öyle, bunu bile kötü niyetli şekilde kullananlar var. Ama sorun makale yazarında da var. Emeğine saygısızlık yapılmasına kimse izin vermemeli. (İşini düzgün yapan biriyse)
  • 07-01-2021, 21:28:44
    #11
    Kötü makale yazarlarından dolayı işverenlerin de güveni kalmamış.

    Editörlük hizmet vereceğim kişi bana "%100 özgün mü olacak?" "Kesin özgün olur mu?" diye sorular soruyor. Ama 1,5 tl şuanda gerçekten düşük fiyat ben o fiyattan asla makale yazmam yaptığım işten keyif alamam.
  • 07-01-2021, 21:29:19
    #12
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    !!!!
    Kategori moderatörleri varken, forum moderatörleri varken Coşkun Çetin ne alaka anlayamadım !!!!
  • 07-01-2021, 21:30:43
    #13
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle, bunu bile kötü niyetli şekilde kullananlar var. Ama sorun makale yazarında da var. Emeğine saygısızlık yapılmasına kimse izin vermemeli. (İşini düzgün yapan biriyse)
    Kardeşim adam yeni üye ticareti de yok refi olmayana iş vermezler onun için ucuza yapacakki iş alsın. Şimdi eskiden adsense felan makale getirileri fazlaydı şimdi 400 kelime yazıya 6 TL versen oo yazı 6 TL bile zor kazanır
  • 07-01-2021, 21:31:10
    #14
    Kesinlikle artması gerekiyor. Umarım yönetim kısa süre içerisinde uygulama yapar.
  • 07-01-2021, 21:31:41
    #15
    Elinizde lisans, yüksek lisans, doktora teziniz var diyelim. tamamen sizin tarafınızdan yazılmış bir tez hemde.
    bu tezi bilgisayara geçirmeye bile daha fazla para alıyorlar. onu söyleyeyim
  • 07-01-2021, 21:31:51
    #16
    volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim adam yeni üye ticareti de yok refi olmayana iş vermezler onun için ucuza yapacakki iş alsın. Şimdi eskiden adsense felan makale getirileri fazlaydı şimdi 400 kelime yazıya 6 TL versen oo yazı 6 TL bile zor kazanır
    Evet her açıdan sorunlu bir şey. Adsense gelirleri de azaldı.
  • 07-01-2021, 21:33:10
    #17
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    !!!!
    Kategori moderatörleri varken, forum moderatörleri varken Coşkun Çetin ne alaka anlayamadım !!!!
    Kategoriye baktığımda kuralları düzenleyen kişinin coşkun çetin olduğunu görüyorum.
  • 07-01-2021, 21:36:48
    #18

    her ne kadar tavırlarını beğenmesemde
    bu konuda forumda birlik olabilen tek kategori Grafik Tasarım kategorisi