Aynen öyle, bunu bile kötü niyetli şekilde kullananlar var. Ama sorun makale yazarında da var. Emeğine saygısızlık yapılmasına kimse izin vermemeli. (İşini düzgün yapan biriyse)
Kardeşim adam yeni üye ticareti de yok

refi olmayana iş vermezler onun için ucuza yapacakki iş alsın. Şimdi eskiden adsense felan makale getirileri fazlaydı şimdi 400 kelime yazıya 6 TL versen oo yazı 6 TL bile zor kazanır