volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam alt taban 1.50 olsa ne adamlar özelden 1 TL ye bile işi alma peşinde
Aynen öyle, bunu bile kötü niyetli şekilde kullananlar var. Ama sorun makale yazarında da var. Emeğine saygısızlık yapılmasına kimse izin vermemeli. (İşini düzgün yapan biriyse)