• 07-01-2021, 21:15:32
    #1
    Yıllardır makale satış kategorisinde 100 kelime başına 1.5TL alt limit bulunmakta ve bu fiyatın artık artması gerektiğini düşünüyorum. (İsteyen istediği fiyata satabilir demeyin lütfen arkadaşlar, alıcılar her zaman taban fiyattan alım yapmak istiyor)
    Makale yazma işi hem beyni yoran, hem gözleri yoran ve emek isteyen bir iş. Bir de bu 1.5TL fiyat belirlendiğinde olan ekonomik durumla şimdi arasında dağlar kadar fark var.

    (Konudan bağımsız olarak, her yıl taban fiyatların enflasyona göre arttırılması gerektiğini düşünüyorum belli kategorilerde. Sonuçta freelancerlık da bir meslek.)
  • 07-01-2021, 21:18:25
    #2
    Her yil asgari ucret artmakta fakat bu fiyatlar artmamakta. Bence her yil duzenlenmeli. Cunku bu isten ev gecindiren bir kisim var. Bence her yil dengeli bir sekilde yukselmeli.
  • 07-01-2021, 21:19:17
    #3
    Gezinticocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her yil asgari ucret artmakta fakat bu fiyatlar artmamakta. Bence her yil duzenlenmeli. Cunku bu isten ev gecindiren bir kisim var. Bence her yil dengeli bir sekilde yukselmeli.
    Aynen öyle demek istediğim bu.
  • 07-01-2021, 21:19:54
    #4
    Şimdilerde 1.5 tl'ye ekmek bile alınmıyor. bu konunun sonuna kadar destekçisi ve takipçisiyim. En azından 2 TL olması taraftarıyım.
  • 07-01-2021, 21:20:03
    #5
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır makale satış kategorisinde 100 kelime başına 1.5TL alt limit bulunmakta ve bu fiyatın artık artması gerektiğini düşünüyorum. (İsteyen istediği fiyata satabilir demeyin lütfen arkadaşlar, alıcılar her zaman taban fiyattan alım yapmak istiyor)
    Makale yazma işi hem beyni yoran, hem gözleri yoran ve emek isteyen bir iş. Bir de bu 1.5TL fiyat belirlendiğinde olan ekonomik durumla şimdi arasında dağlar kadar fark var.

    (Konudan bağımsız olarak, her yıl taban fiyatların enflasyona göre arttırılması gerektiğini düşünüyorum belli kategorilerde. Sonuçta freelancerlık da bir meslek.)
    ..
    makale alım satımı yapan biri değilim.
    ama gerçekten bu paraya bu iş yapılmaz.
  • 07-01-2021, 21:20:37
    #6
    @Coşkun Çetin;
  • 07-01-2021, 21:21:10
    #7
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ..
    makale alım satımı yapan biri değilim.
    ama gerçekten bu paraya bu iş yapılmaz.
    Hocam gerçekten eskiden bu işi aktif yapan biriydim, o zamanlar dolar 5TL falandı. İnsanın beynini yoran, ekrana bakmaktan gözlerini ağrıtan bir iş. Durum böyle olunca;
    Kalitesiz makaleler
    Sorunlu alışverişler
    Problemler ortaya çıkıyor.
  • 07-01-2021, 21:21:18
    #8
    Aynen oyle 2 tl gayet uygun. Cunku 8 saat baz alinsa zaten saatte kac adet yazilacak. Hadi 2 tl degil de 1.75 olabilir.
  • 07-01-2021, 21:27:26
    #9
    Hocam alt taban 1.50 olsa ne adamlar özelden 1 TL ye bile işi alma peşinde