neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardır makale satış kategorisinde 100 kelime başına 1.5TL alt limit bulunmakta ve bu fiyatın artık artması gerektiğini düşünüyorum. (İsteyen istediği fiyata satabilir demeyin lütfen arkadaşlar, alıcılar her zaman taban fiyattan alım yapmak istiyor)
Makale yazma işi hem beyni yoran, hem gözleri yoran ve emek isteyen bir iş. Bir de bu 1.5TL fiyat belirlendiğinde olan ekonomik durumla şimdi arasında dağlar kadar fark var.

(Konudan bağımsız olarak, her yıl taban fiyatların enflasyona göre arttırılması gerektiğini düşünüyorum belli kategorilerde. Sonuçta freelancerlık da bir meslek.)
..
makale alım satımı yapan biri değilim.
ama gerçekten bu paraya bu iş yapılmaz.