• 05-01-2021, 11:19:17
    #28
    Fermuarı açın, fermuarı açtığınızda içerisinde astarında açılacağı bir fermuar olacak. Astar fermuarını açtığınızda içerisinde pvcden yapılma kabin olacak. Kabin ve dış kaplamanın yani 2 ve 3 numaranın arasında bir boşluk göreceksiniz. Telefonun simkartını çıkartıp, bataryası dolu ve kapalı konumda folyoya bir güzel sarın ve o araya yerleştirin. astarın fermuarını kapatın. Fermuarı kapattıktan sonra pimini kopartın yada bir şekilde kamufle edin. Eşyalarınızı koyduktan sonra en üste ve tutma sapına denk gelecek şekilde 1 adet bozuk veya kullanıma hazır powerbank koyun. (Tutma kolu ile arka arkaya duracak şekilde olmasına önem verin.) Olurda x-rayda gözükürse valizi açtıklarında powerbankı görür alırlar. Askeriye içerisindeki ptt şubesi aracılığı ile evinize postalarlar.

    Mikro şarj girişli tuşlu telefon bulmanızda fayda var, olaki powerbankı ne için getirdiğinizi sorarlarsa böyle böyle der geçersiniz.

    99/4B yaptım, yer söylemeyeceğim. Ktm ve kışlaya bu şekilde giriş yaptım. Girişte kullandığım telefon Concord c5 tuşlu telefondu. Şarj girişi mikro. İçeride sivil eşyaların oldugu yere eşyalarınızı bırakmaya gittiğinizde bir şekilde astarı açın telefonunuzu alın.

    Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz
  • 05-01-2021, 15:29:51
    #29
    cnkylmz53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fermuarı açın, fermuarı açtığınızda içerisinde astarında açılacağı bir fermuar olacak. Astar fermuarını açtığınızda içerisinde pvcden yapılma kabin olacak. Kabin ve dış kaplamanın yani 2 ve 3 numaranın arasında bir boşluk göreceksiniz. Telefonun simkartını çıkartıp, bataryası dolu ve kapalı konumda folyoya bir güzel sarın ve o araya yerleştirin. astarın fermuarını kapatın. Fermuarı kapattıktan sonra pimini kopartın yada bir şekilde kamufle edin. Eşyalarınızı koyduktan sonra en üste ve tutma sapına denk gelecek şekilde 1 adet bozuk veya kullanıma hazır powerbank koyun. (Tutma kolu ile arka arkaya duracak şekilde olmasına önem verin.) Olurda x-rayda gözükürse valizi açtıklarında powerbankı görür alırlar. Askeriye içerisindeki ptt şubesi aracılığı ile evinize postalarlar.

    Mikro şarj girişli tuşlu telefon bulmanızda fayda var, olaki powerbankı ne için getirdiğinizi sorarlarsa böyle böyle der geçersiniz.

    99/4B yaptım, yer söylemeyeceğim. Ktm ve kışlaya bu şekilde giriş yaptım. Girişte kullandığım telefon Concord c5 tuşlu telefondu. Şarj girişi mikro. İçeride sivil eşyaların oldugu yere eşyalarınızı bırakmaya gittiğinizde bir şekilde astarı açın telefonunuzu alın.

    Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz
    Yurt dışından da telefon getirebilir misiniz hocam anlaşırız
  • 05-01-2021, 15:38:09
    #30
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışından da telefon getirebilir misiniz hocam anlaşırız
  • 06-01-2021, 00:17:46
    #31
    Tost ekmeği alın bir paket ortadaki dilimlerin iç hacmini telefon kadar kesin içine teli koyun diğer dilimler ile üstüne kapatın ve gönderin. Telefon hafif ise anlaşılma şansı 0.
  • 06-01-2021, 00:33:59
    #32
    Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    poşet ile şampuan kabına koy üstünede şampuan koy
    Bu iyiymiş
  • 06-01-2021, 06:15:50
    #33
    Pandemi süreci olduğu için kargolar kısıtlandı. Diyelim kargo alındı zaten aranıyor. Yiyecek sokmak yasak . Şampuan kabı denilmiş askeriyede şampuan yokmu ? Onun için ne arkadaşı, nede başındaki komutanını sıkıntıya sokmasın/sokmayın. 6 ay çabuk geçer.