Pandemi süreci olduğu için kargolar kısıtlandı. Diyelim kargo alındı zaten aranıyor. Yiyecek sokmak yasak . Şampuan kabı denilmiş askeriyede şampuan yokmu ? Onun için ne arkadaşı, nede başındaki komutanını sıkıntıya sokmasın/sokmayın. 6 ay çabuk geçer.