• 14-11-2008, 23:20:44
    #1
    Arkadaşlar D-smart - Normal uydu arasında gelip gittik ve sanırım normal uydu alıcaz, uydu için goldmaster önerdiler.Ben pek anlamıyorum bu markalardan.

    Fakat cihaz şöyle bir özellik istiyorum.Kipa'da sanırım görmüştüm, Receiver'ın USB çıkışından flashdisk'lere yayını kaydetme ve pc'den yazılım güncellemesi bu isteklerimi karşılayacak ürün var mı ? yardımcı olur musunuz ? akıl verin bana
  • 14-11-2008, 23:27:14
    #2
    Next & Nextstar'dan başkası yalan.

    Pc'den yazılım güncellemesi yapman için RS 232 kablosuna, 1-2 adet programa ve yükleyeceğin güncelleme dosyasına (dikkat et bu dosyaya, çalışmayabilir, cihazı bozabilir.) ihtiyacın var. Ben cihazın resetlenmesini sağladım bunu yapmaya çalışırken 0'dan kuruldu cihaz Artı olarak pek de sağlıklı olmuyor kendi evinde ve google'dan bulduğun sonucu cihaza yüklemek. Ama diyorsan ki ben sağlam güncelleme dosyalarını biliyorum, bana da ver adresi hepimiz evimizden güncelleyelim
  • 14-11-2008, 23:31:47
    #3
    Yani bu güncelleme olaylarına ne gibi çözüm buluyorsunuz, özelliklerine baktığımda uydudan güncellemeli falan diyolarlar kafam almıyor uydu kablosuz iLetişimi
  • 14-11-2008, 23:37:10
    #4
    Frekans değişimlerini uydu kendinden değiştirebiliyor arama yaptığınızda. Ancak kanal şifre koyunca onu sadece yazılım atarak veya bazılarında şifreyi uyduya girerek izleyebilirsiniz.
    +18 kanallar, maçları veren yabancı kanallar, şifre koyan Türk kanalları vs. vs. bilgisayardan yazılım yükleyerek açılıyorlar.

    Bu yüzden de next'i sonuna kadar tavsiye ediyorum, uydu işini yapan bir abim var onun tavsiyesiyle aldım ben uydu alıcısını ve çok memnunum.
  • 14-11-2008, 23:42:57
    #5
    FeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Frekans değişimlerini uydu kendinden değiştirebiliyor arama yaptığınızda. Ancak kanal şifre koyunca onu sadece yazılım atarak veya bazılarında şifreyi uyduya girerek izleyebilirsiniz.
    +18 kanallar, maçları veren yabancı kanallar, şifre koyan Türk kanalları vs. vs. bilgisayardan yazılım yükleyerek açılıyorlar.
    Bu yüzden de next'i sonuna kadar tavsiye ediyorum, uydu işini yapan bir abim var onun tavsiyesiyle aldım ben uydu alıcısını ve çok memnunum.
    Peki Next'de önecereğin model var mı şu modeli iyi bunun bi üstünde şu özellik var gibisinden.
  • 14-11-2008, 23:51:29
    #6
    Eğer çok iyi bir şey almak istiyorum dersen Next'in son modellerine bakmanı öneririm, özellikle pvr yani kayıt özelliği olan cihazlar.. Sen bir kanalı izlerken, diğer kanaldakı filmi dahi kayıt etme özelliği var. Hafızası çok geniş ancak dersen ki bana fazla kaçar, piyasa araştırması yap biraz. Şu anda tam olarak şunu al diyemem, ben de pek yakın değilim piyasaya bu aralar çünkü

    Kolay gelsin.
  • 15-11-2008, 13:54:50
    #7
    Teşekkürler FeaR bugün inceleyim bakalım
  • 15-11-2008, 14:54:12
    #8
    kesinlikle d-smart al. Discovery channel kanalı için bile alınır. d-smart. şu an kampanyada zaten. 10 ytl taksitle 24 ay.
  • 15-11-2008, 14:55:32
    #9
    Next Star tavsiye ederim .

    Vestel kullanıyorum hiç memnun değilim ..