• 15-11-2008, 20:14:43
    #10
    Receiver model olarak hangisini tavsiye edersiniz ? yeniden sorayım
  • 15-11-2008, 20:42:36
    #11
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Digiturk'um var mutluyum
  • 15-11-2008, 20:44:36
    #12
    Next & Nextstar tek geçerim
  • 15-11-2008, 20:45:32
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Next & Nextstar alabilirsiniz
  • 15-11-2008, 23:32:47
    #14
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle d-smart al. Discovery channel kanalı için bile alınır. d-smart. şu an kampanyada zaten. 10 ytl taksitle 24 ay.
    Discovery uyduda yok mu
  • 16-11-2008, 07:52:39
    #15
    next netx Star diyorum
  • 16-11-2008, 11:38:00
    #16
    D-smart al yada uyduyu bağlayan adam dreambox diye birşeyden bahsettiki akıllara zarar bir sistem.
  • 16-11-2008, 15:35:08
    #17
    Dreambox tavsiye ederim...Burda senin ne tür receiver istedigin önemli.. Turksattaki açık kanallar yeter baska birşey istemiyorum dersen goldmaster, next sana yeterlidir ama daha kaliteli birşey istiyorsan dreamboxu araştırmanı öneririm.
    Dreamboxta Dsmartıda izlersin digiturkude..

    http://www.turkeyforum.com/satforum/...ad.php?t=84899


    Diger receiverlar gibi heryerde bulamazsın.. ben gittigidiyor dan aldım istanbul veya ankaradaysan yetkili bayileri var..
  • 16-11-2008, 16:13:05
    #18
    Dreambox'a bir bakayım, Şuan next & nextstar banko gibi göründü