Sonunda pişman olmayayım, 1-2 yıl sonra receiverı yenilemeyeyim diyorsan dreambox al keyfine bak

.. Dreambox Linux tabanlı.. yani open source.. geliştirmelere açık ve devamlı güncelleniyor..o saydıgın receiverlar sana olanı izlettirir yani normal antenle izleyeceklerini receiverdada izlersin

Biraz araştır bence hemen karar verme.. dreambox forumlarına gözat farkı görürsün..Dreamboxla tv den internete bile baglanırsın düşün gerisini
Bunu anlayamadım yani tamam araştırayımda bu eleman d-smart gibi bişey mi :S