• 16-11-2008, 19:06:22
    #19
    FeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Discovery uyduda yok mu
    Var ama açabilen başka bir uydu ?
  • 16-11-2008, 19:09:00
    #20
    Eğer bulabilirsen kullandığım modeli önerebilirim.Kanal geçiş hızı,görüntü kaltesi vs. herşeyiyle mükemmel

    Next- YE 2000 CI PLUS
  • 16-11-2008, 23:10:17
    #21
    efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer bulabilirsen kullandığım modeli önerebilirim.Kanal geçiş hızı,görüntü kaltesi vs. herşeyiyle mükemmel
    Next- YE 2000 CI PLUS
    Kanalı kaydetme özelliği var mıdır efe?
  • 16-11-2008, 23:12:00
    #22
    Evet,ister tek tek ister toplu kayıt edebiliyorsun veya oto.taratabiliyorsun
  • 16-11-2008, 23:13:38
    #23
    Yok yani Kipa'da görmüştüm, kanalda oynayan yayını kayıt ediyor, yanlış anlattım kusura bakma.
  • 16-11-2008, 23:17:27
    #24
    yok est. bu cihazlar o kadar yeni değil yani kayıt etme özelliği yok sadece diğer cihazlara göre hızlı.Onuda şimdi senden duydum öyle cihazlarda varmıymış
  • 16-11-2008, 23:19:33
    #25
    Ya goldmaster ya da next. Ama gördüm USB çıkışından takacağın herhangi bir hafıza elemanına kaydedebiliyomuş..
  • 16-11-2008, 23:24:06
    #26
    Valla bu öyle birşey yok anca normal cihazlarda olduğu gibi pc e bağlarsın öyle çekersin,zamanında yapmıştım.
  • 17-11-2008, 00:49:08
    #27
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya goldmaster ya da next. Ama gördüm USB çıkışından takacağın herhangi bir hafıza elemanına kaydedebiliyomuş..
    Sonunda pişman olmayayım, 1-2 yıl sonra receiverı yenilemeyeyim diyorsan dreambox al keyfine bak.. Dreambox Linux tabanlı.. yani open source.. geliştirmelere açık ve devamlı güncelleniyor..o saydıgın receiverlar sana olanı izlettirir yani normal antenle izleyeceklerini receiverdada izlersin

    Biraz araştır bence hemen karar verme.. dreambox forumlarına gözat farkı görürsün..Dreamboxla tv den internete bile baglanırsın düşün gerisini