• 21-12-2020, 19:08:28
    #1
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    bilmiyorum belkide sorun bendedir ama biriyle ücret ile sattığın bir logoyu alıcı gördüğü zaman beğenmesi içimi kıpır kıpır ediyor mutlu oluyorum benim gibi ufak kelimelerle mutlu olan var mı başka
  • 21-12-2020, 19:09:26
    #2
    o nasıl başlık hocam, elimde ekmek bıçağıyla girdim konuya.
    • Eyup
    • ethmtrgt
    • FinansBey
    Eyup, ethmtrgt, FinansBey ve 5 kişi bunu beğendi.
    8 kişi bunu beğendi.
  • 21-12-2020, 19:10:23
    #3
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o nasıl başlık hocam, elimde ekmek bıçağıyla girdim konuya.
    aman abi şeytan doldurur bırak o bıçağı
  • 21-12-2020, 19:13:03
    #4
    Başlığı görünce öyle umut doldum ki bi an katılmadığım araç çekilişi bana çıkmış gibi hissettim. Basarilariniz ve mutluluklariniz daim olsun
  • 21-12-2020, 19:13:21
    #6
    Yaptığınız işin takdir görmesi, beğenilmesi her insanı memnun eder bence. Karşısında memnuniyetini, memnuniyetsizliği kadar açık bir şekilde dile getirmekten çekinmeyen müşterilerle çalışmak insanı mutlu ediyor.
  • 21-12-2020, 19:15:12
    #7
    Ne güzel hocam 2020 de karnınızda kelebek uçurtabilecek şeyler olabiliyor. 1 senedir karnım sadece stresten çekilip çekilip duruyorda benim kelebekler henüz doğamadılar...
  • 21-12-2020, 19:15:39
    #8
    Benim garıyla ben bilirim.
  • 21-12-2020, 19:15:41
    #9
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    berfubayav adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız işin takdir görmesi, beğenilmesi her insanı memnun eder bence. Karşısında memnuniyetini, memnuniyetsizliği kadar açık bir şekilde dile getirmekten çekinmeyen müşterilerle çalışmak insanı mutlu ediyor.
    hocam cidden çok iyi insanlar r10 çevresi ya reklamcıdayken müşteri geliyor diyor ben kuaförüm bana logo yap olur abicim buyur diyosun içinde istediğin bişey varmı diye soruyosun yok diyor renk fikrin varmı diyorsun yok diyor kafana göre bişeyler yapıyorsun beğenmiyor burda kime logo yapacaksam site adresini atıyor sitesinin rengine göre bişeyler yapıyorum ama diğer türlüsü çok sıkıcı