bilmiyorum belkide sorun bendedir ama biriyle ücret ile sattığın bir logoyu alıcı gördüğü zaman beğenmesi içimi kıpır kıpır ediyor mutlu oluyorum benim gibi ufak kelimelerle mutlu olan var mı başka