Yaptığınız işin takdir görmesi, beğenilmesi her insanı memnun eder bence. Karşısında memnuniyetini, memnuniyetsizliği kadar açık bir şekilde dile getirmekten çekinmeyen müşterilerle çalışmak insanı mutlu ediyor.