berfubayav adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığınız işin takdir görmesi, beğenilmesi her insanı memnun eder bence. Karşısında memnuniyetini, memnuniyetsizliği kadar açık bir şekilde dile getirmekten çekinmeyen müşterilerle çalışmak insanı mutlu ediyor.
hocam cidden çok iyi insanlar r10 çevresi ya reklamcıdayken müşteri geliyor diyor ben kuaförüm bana logo yap olur abicim buyur diyosun içinde istediğin bişey varmı diye soruyosun yok diyor renk fikrin varmı diyorsun yok diyor kafana göre bişeyler yapıyorsun beğenmiyor burda kime logo yapacaksam site adresini atıyor sitesinin rengine göre bişeyler yapıyorum ama diğer türlüsü çok sıkıcı