Bitcoin sert düşüşüne benim gibi sevinen varmı :)
37
●1.688
- 26-11-2020, 21:59:43Btc yeniden 18-19k denerse ve 19.800 aşarsa xrp 1$ ayhan dikkat ed şimdi ver borcu verebiliyorsan sonrası olmaz
- 26-11-2020, 21:59:55Hoş olmayan birşey yok hocam yükselirken millet sevinebiliyorsa düşerkende başkaları sevinebilir bence.LUGEPUORG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2020, 22:01:24Abi o xrp 3$ da görse geleceği yer gene aynı 0.30$ aralığıEngin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu seviyelerde durulur kalır
- 26-11-2020, 22:02:37Üyeliği durduruldudün paribu da yatırımım 94 çıkıyor 89 a düşüyor vs. heyecanla izlerken ( 1 hafta önce hiç alım satım yapmadan 65k dan çıktı arada 20k civarı kırpıntılarımda var ) bozdurayımmı dedim az daha çıksın derken sabah bi baktım 73 binlrde geziyo bi bitcoin degil hepsi düştü
bu ara hepsini bozdurup sadece tron ve bat a basıp bekleyesim var...
4 günlük hareket dün bozdurmadık zarar büyük

- 26-11-2020, 22:02:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.https://invst.ly/sz7ls şu an yükseliş kanalının destek noktalarında çizdiğim grafikteki noktalardan aşağıya kalıcı kapanışlar gerçekleştirmez ise yükseliş trendi devam etmektedir. yatırım tavsiyesi değildir ve sadece tekniken bakıp çizdim.ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2020, 22:03:27Hocam aslında borç çok çok daha fazlaydı 2017 2018 güzel kazandık güzelde kaybettik biraz TRIG vardı o sıralar çok güzel paralar kazandırmıştı, 20k xrp çok birşey değilde suanki fiyatlardayken o borcu ödemem 0.30$ altı indiği zaman ufaktan bakarım ancakyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2020, 22:03:40Btc'nin bu düşüsü cok belliydi fazla sismişti bu düşüş ile ilgili iki gün önce bi konu açmıstım https://www.r10.net/bitcoin-ethereum...post1078612574
Ama her düşüsün bir çıkışı vardır şuan düzeltmesini yapıyor 13 bin dolar direnç noktası 13 bin altına düserse 10 bin dolara rahat geriler, düşmezse direnç noktasindan 20 dolar ve üzeri hedef olur - 26-11-2020, 22:07:46Hayırlısı hocam, dediginiz gibi yükselse bile çok sert düşüş gene olacaktır 2016dan bu yana seneryo hep aynı bu kadar yükseldiğinde büyük düşüşler hep olur, yakın zamanda birde bi borsa hack haberi falan olsa tadinmaz yenmez o zaman düşüşler.Nevo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2020, 22:07:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yatırımcıları da düşünmek gerek hocam. Nihayetinde herkes param değer kaybetmesin diye bulduğu yatırım araçlarına yöneliyor. Ben açıkçası yatırım yapmadığım halde sevinmedim. Alım fırsatı oluştu o ayrı ama başkalarının zarar etmesine de sevinmeyelim. Herkesin gönlüne gore diyeyim


şimdi baktım güzel bir düşüş olmuş açıkçası çok mutlu oldum 10k altına gider inş btc aynı orantıda da xrp düşmesini bekliyorum,binince açıp düşerken keyifli içmek izlemek çok çok güzel