Yatırımcıları da düşünmek gerek hocam. Nihayetinde herkes param değer kaybetmesin diye bulduğu yatırım araçlarına yöneliyor. Ben açıkçası yatırım yapmadığım halde sevinmedim. Alım fırsatı oluştu o ayrı ama başkalarının zarar etmesine de sevinmeyelim. Herkesin gönlüne gore diyeyim