dün paribu da yatırımım 94 çıkıyor 89 a düşüyor vs. heyecanla izlerken ( 1 hafta önce hiç alım satım yapmadan 65k dan çıktı arada 20k civarı kırpıntılarımda var ) bozdurayımmı dedim az daha çıksın derken sabah bi baktım 73 binlrde geziyo bi bitcoin degil hepsi düştü

bu ara hepsini bozdurup sadece tron ve bat a basıp bekleyesim var...


4 günlük hareket dün bozdurmadık zarar büyük