• 23-11-2020, 13:56:37
    #10
    " Bir diğeri de o parayı elde ederken ki zorluk sandığı zorlukları. "

    evet, gerçek bir kıskançsınız hocam. aşağılayıcı, alaycı bi tavırla kıskançlığınızı dışa vuruyorsunuz üstelik. başarıyı takdir etmeyi bilmedikçe insanları kıskanmaya devam edeceksiniz maalesef. ortada doğru dürüst bi sektör, piyasa, pasta payı yokken risk alan ve tüm vaktini bu işlere adayıp uğraşan her gün içerik çıkaran istikrarlı, sabırlı ve azimli birini " zorluk sandığı zorlukları " diyerek emeğini küçümseme gayreti bariz bi kıskançlığın dalaleti. mesele sadece parasını kıskanma değil yani, başarısını kıskanma var ortada. benim bu hayatta bildiğim tek bi şey varsa o da başarının tesadüf olmadığı. siz de belki riskler alıp yazılım tecrübenizi kendi geleceğiniz, projeleriniz, çalışmalarınız için ayırmış olsaydınız başkasının işinde maaşlı işçi olmak yerine vaktinizi sadece kendinize ayırıp kendi çabalarınızla bi şeyler üretmeye çalışsaydınız belki siz de gerçekten başarılı biri olacak ve kimseyi kıskanma gereği duymayacaktınız. belki 5 bin kazanacaktınız her ay fakat yaptığınız iş a dan z ye sizin özelinizde, şahsi işleriniz olduğu için olayın parasında değil, başarısında olacak ve o tatmin sizin için yeterli olacaktı haliyle başkasını kıskanmayacaktınız. fakat buradaki kıskançlığın temel sebebi enes batur'un kazandığı para değil, tek başına bunları başarmış olması. siz tek başınıza, bi yere, kuruma bağlı olmadan uğraşıp başarı sağlayabilir miydiniz, bunu sorgulamalısınız. bence bu sorunun cevabını net olarak veremediğiniz için ortada bi kıskançlık var. yoksa camarosu şusu busunu pek kıskandığınızı sanmıyorum. alınan riskleri ve geri dönüşleri kıskanıyorsunuz gibi daha çok.
  • 23-11-2020, 13:56:54
    #11
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Enes'in tek artısı piyasada bu kadar alternatifler yokken bu işlere başlamış olmasıydı.
    Şimdi rakipleri epey çoğaldı ve alternatifler arttı.

    Bu her sektörde böyledir, erken kalkan yol alır. Biraz da şans lazım.

    Kendisine geçmiş olsun.

    Yenisini alır, bu akşam çekiliş var.
  • 23-11-2020, 14:00:35
    #12
    Bir işi ilk yapmak en büyük zorluklardandır bence. Önünü göremezsin yarınını bilemezsin. İyi bir cesaret ister. Enesi sevmem ama o belirsizlikte yoluna devam etmesi takdir edilesi. Pek çok insan spamla köşeyi dönmeyi planlarken adam birşeyler yaptı. Onu tek eleştirebileceğim nokta ise şudur. Bunca kazancına ve imkanına ragmen, kendini gram geliştirmez mi bir insan, bence en büyük hata ve yanlışı budur
  • 23-11-2020, 14:02:23
    #13
    Para kazanmaktan ziyade mutlu musunuz illa biri ya da birileri tanıması mi lazim sizleri . Sahsen koyde duruyorum hayvancılık yapıyorum, hayatımdan memmunum düzenli bir kazancim yok. Insan kendiyle barisik olmali buyuk paralar kazanmak elbette önemli lakin; guzel yasamak lazim guzel bitirmek icin.
  • 23-11-2020, 14:03:30
    #14
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " Bir diğeri de o parayı elde ederken ki zorluk sandığı zorlukları. "

    evet, gerçek bir kıskançsınız hocam. aşağılayıcı, alaycı bi tavırla kıskançlığınızı dışa vuruyorsunuz üstelik. başarıyı takdir etmeyi bilmedikçe insanları kıskanmaya devam edeceksiniz maalesef. ortada doğru dürüst bi sektör, piyasa, pasta payı yokken risk alan ve tüm vaktini bu işlere adayıp uğraşan her gün içerik çıkaran istikrarlı, sabırlı ve azimli birini " zorluk sandığı zorlukları " diyerek emeğini küçümseme gayreti bariz bi kıskançlığın dalaleti. mesele sadece parasını kıskanma değil yani, başarısını kıskanma var ortada. benim bu hayatta bildiğim tek bi şey varsa o da başarının tesadüf olmadığı. siz de belki riskler alıp yazılım tecrübenizi kendi geleceğiniz, projeleriniz, çalışmalarınız için ayırmış olsaydınız başkasının işinde maaşlı işçi olmak yerine vaktinizi sadece kendinize ayırıp kendi çabalarınızla bi şeyler üretmeye çalışsaydınız belki siz de gerçekten başarılı biri olacak ve kimseyi kıskanma gereği duymayacaktınız. belki 5 bin kazanacaktınız her ay fakat yaptığınız iş a dan z ye sizin özelinizde, şahsi işleriniz olduğu için olayın parasında değil, başarısında olacak ve o tatmin sizin için yeterli olacaktı haliyle başkasını kıskanmayacaktınız. fakat buradaki kıskançlığın temel sebebi enes batur'un kazandığı para değil, tek başına bunları başarmış olması. siz tek başınıza, bi yere, kuruma bağlı olmadan uğraşıp başarı sağlayabilir miydiniz, bunu sorgulamalısınız. bence bu sorunun cevabını net olarak veremediğiniz için ortada bi kıskançlık var. yoksa camarosu şusu busunu pek kıskandığınızı sanmıyorum. alınan riskleri ve geri dönüşleri kıskanıyorsunuz gibi daha çok.

    edit. konuyu açan arkadaş kaybolmuş. enes baturun camarosuyla kaza yapmasından bahsedip parasını pulunu ve zorluk sandığı zorlukları kıskanıyormuş vs vs.
    Yoo, niye kaçayım ki.

    Bakın yanlış bir nokta var yazınızda; ben Enes Batur'u başarılı bulmuyorum. Başarısını kıskanma gibi bir durum yok ortada.

    Yani kimse kusura bakmasın, günde 20 saat, 15 bardak kahveyle tüm gün PHP, vue.js kodladığım zamanlarım oldu. Bakın 20 saat. Bu benim hayatımın yaklaşık 2-3 senesiydi. Kusura bakmayın ama evde "ne content yaratsam? deyip de çözüm olarak amcasını kudurtma challange bulup; bunu çeken biriyle benim yorduğum kafa, çektiğim stresler, deadline'lar, bug fixler, alınamayan paralar, işten atılmalar vs. bir değil.

    Benim için zorluk budur.

    Risk filan da almadı kardeşim, bunu da artık geçiniz. Y youtube tutmasa evde baba parası yiyecekti, belki şu an aramızda r10'da SEO işi kovalayan birisi olacaktı. Olay çok basit; eğlenceli geldi, yaptı, tuttu, kazandı.

    Benim tek kıskançlığım parası. Kolay yoldan kazandığı parası.

    Kimse güzelleme yapmamalı bence bu kişiye. Kolay yoldan para kazanıyor çünkü.

    Emek nedir, hak nedir biliyorum ben. Annem babam öğretmen. Bu insanlar 45 senelik öğretmenler. Ve emekli maaşları bu adamın aylık kazancından bile düşük.

    Ayrıca ben bulunduğum nokta TEK BAŞIMA geldim. Bunu da sorgulamak size düşmez. Rezil etmek istemiyorum sizleri.
  • 23-11-2020, 14:03:31
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    flyingatm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün Enes Batur 1.3 milyonluk camaro'su ile kaza yapmış. Elbette bir şey olmamış. Araç perte çıksa da Camaro bu.

    İyi bir gelirim var ona lafım yok ancak asla bu kadar kazanamam gibi. Günde 20 saat çalıştığım zamanlarım oldu. Güzel bir firmada Senior Web Dev. olarak çalışıyorum.

    Biraz göz attım hayatına. Onu çok kıskandığımı farkettim. Kıskandığım tek şey parası elbette. Bir diğeri de o parayı elde ederken ki zorluk sandığı zorlukları.

    Geçmiş olsun, ne diyelim.
    Sen Enes Batur'u bende seni kıskandım kardeşim.Seninde gelirin çok iyidir diye düşünüyorum
  • 23-11-2020, 14:05:12
    #16
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen Enes Batur'u bende seni kıskandım kardeşim.Seninde gelirin çok iyidir diye düşünüyorum
    Çalıştığımız kadar iyi hocam.
  • 23-11-2020, 14:06:24
    #17
    flyingatm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün Enes Batur 1.3 milyonluk camaro'su ile kaza yapmış. Elbette bir şey olmamış. Araç perte çıksa da Camaro bu.

    İyi bir gelirim var ona lafım yok ancak asla bu kadar kazanamam gibi. Günde 20 saat çalıştığım zamanlarım oldu. Güzel bir firmada Senior Web Dev. olarak çalışıyorum.

    Biraz göz attım hayatına. Onu çok kıskandığımı farkettim. Kıskandığım tek şey parası elbette. Bir diğeri de o parayı elde ederken ki zorluk sandığı zorlukları.

    Geçmiş olsun, ne diyelim.
    Bir diğeri de o parayı elde ederken ki zorluk sandığı zorlukları.

    demişsiniz.

    İyi bir firmada çalıştığınız konumdan ötürü geliriniz de kabul edilebilir bir seviyede. Alın ekipmanlarınızı zor değilse siz de yapın hocam. Siz de üretin. Engel mi var?
  • 23-11-2020, 14:09:59
    #18
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir diğeri de o parayı elde ederken ki zorluk sandığı zorlukları.

    demişsiniz.

    İyi bir firmada çalıştığınız konumdan ötürü geliriniz de kabul edilebilir bir seviyede. Alın ekipmanlarınızı zor değilse siz de yapın hocam. Siz de üretin. Engel mi var?
    Düşündüm bir ara ya, tutan content'lere baktım. Zevk almayacağımı düşündüm. Ya Enes gibi çocuklara hitap etmem gerekiyordu, ya çok iyi oyun oynamam ya da makyaj videosu çekmem.

    Zevk aldığım alan olan yazılımla ilgili bir eğitim seti de hazırlamayı düşünsem UDEMY'de satarım zaten.

    Benim keyif alacağım bir iş değil.