" Bir diğeri de o parayı elde ederken ki zorluk sandığı zorlukları. "

evet, gerçek bir kıskançsınız hocam. aşağılayıcı, alaycı bi tavırla kıskançlığınızı dışa vuruyorsunuz üstelik. başarıyı takdir etmeyi bilmedikçe insanları kıskanmaya devam edeceksiniz maalesef. ortada doğru dürüst bi sektör, piyasa, pasta payı yokken risk alan ve tüm vaktini bu işlere adayıp uğraşan her gün içerik çıkaran istikrarlı, sabırlı ve azimli birini " zorluk sandığı zorlukları " diyerek emeğini küçümseme gayreti bariz bi kıskançlığın dalaleti. mesele sadece parasını kıskanma değil yani, başarısını kıskanma var ortada. benim bu hayatta bildiğim tek bi şey varsa o da başarının tesadüf olmadığı. siz de belki riskler alıp yazılım tecrübenizi kendi geleceğiniz, projeleriniz, çalışmalarınız için ayırmış olsaydınız başkasının işinde maaşlı işçi olmak yerine vaktinizi sadece kendinize ayırıp kendi çabalarınızla bi şeyler üretmeye çalışsaydınız belki siz de gerçekten başarılı biri olacak ve kimseyi kıskanma gereği duymayacaktınız. belki 5 bin kazanacaktınız her ay fakat yaptığınız iş a dan z ye sizin özelinizde, şahsi işleriniz olduğu için olayın parasında değil, başarısında olacak ve o tatmin sizin için yeterli olacaktı haliyle başkasını kıskanmayacaktınız. fakat buradaki kıskançlığın temel sebebi enes batur'un kazandığı para değil, tek başına bunları başarmış olması. siz tek başınıza, bi yere, kuruma bağlı olmadan uğraşıp başarı sağlayabilir miydiniz, bunu sorgulamalısınız. bence bu sorunun cevabını net olarak veremediğiniz için ortada bi kıskançlık var. yoksa camarosu şusu busunu pek kıskandığınızı sanmıyorum. alınan riskleri ve geri dönüşleri kıskanıyorsunuz gibi daha çok.