Bir işi ilk yapmak en büyük zorluklardandır bence. Önünü göremezsin yarınını bilemezsin. İyi bir cesaret ister. Enesi sevmem ama o belirsizlikte yoluna devam etmesi takdir edilesi. Pek çok insan spamla köşeyi dönmeyi planlarken adam birşeyler yaptı. Onu tek eleştirebileceğim nokta ise şudur. Bunca kazancına ve imkanına ragmen, kendini gram geliştirmez mi bir insan, bence en büyük hata ve yanlışı budur