• 22-11-2020, 12:43:10
    #1
    Acemi birliğinde ilk günüm hiç gurbet görmedim o zamana kadar hatta Aralık doğumlu olduğumdan 19 yaşında gittim. (15 ay uzun dönem yaptım.)

    Çalışmam dolayısıyla para biriktirip gittim sağdan soldan da iyi para geldi hiç sıkıntı çekmedim zaten sigara da içmiyorum.

    Birgün kantindan 1 ekmek arası karışık ultra malzemeli tost (kantinci nedense beni sevdi) ve kola aldım o dönem rütbeleri de bilmiyordum 2 gün olmuş.

    Karşımda yapılı yerken bir asker bana ters bakıyor "ulan dedim herhalde aç gittim yarısını kopardım kardeşim buyur dedim gel ye bir şey demedi sonra bir de kola aldım uzattım kahkaha attı.

    Gülünce dedim mutlu oldu herhalde sevindim sen nerden geldin dedim ben senin bölük komutanınım (üsteğmen) böyle alanda yemek yememen lazım dedi bana bilgiler verdi anlattı.

    Sonra da beni diğer arkadaşlarına anlatıp güldü hatta anfide beni anlatıp gene güldüler.

    Acemilikte beni kim görse taklidimi yapıp elindekini ikram ederdi.

    Normalde kesinlikle böyle davranmazmış ters bir kişiliğe sahipmiş.
  • 22-11-2020, 12:46:07
    #2
    Hocam hiçbirşey bilmesen o omuzda yıldızları görüp bu işte bir bit yeniği var bende niye yok demen lazımdı 😀 ki görmemişsen iyiki görmemişsin onda varda bende niye yok deyip takardın falan 😀
  • 22-11-2020, 12:47:33
    #3
    halilturhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hiçbirşey bilmesen o omuzda yıldızları görüp bu işte bir bit yeniği var bende niye yok demen lazımdı 😀 ki görmemişsen iyiki görmemişsin onda varda bende niye yok deyip takardın falan 😀
    Valla mont vardı Aralık ayında gittim ama genelde şapkadan vs den anlamam lazımdı.

    19 yaşında gittim cahillik mi salaklık mı bilemedim.

    Usta birliğinde 1 km öteden görüyordum en son
  • 22-11-2020, 12:49:53
    #4
    Bende bir aralık ayı gitmiştim 88-4 mü 89-4 mü
  • 22-11-2020, 12:50:24
    #5
    halilturhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bir aralık ayı gitmiştim 88-4 mü 89-4 mü
    89/4 Çanakkale 116 Jandarma Er Eğitim Alayı
  • 22-11-2020, 12:54:11
    #6
    bende 89-4 gittim manisa kırkağaç kapıda uzman çavuş vardı saçların arkası uzun moda o zamanlar hoşgeldin koçum meslek ne artislik mi demişti yok abi deyince hunharca sırıttıktan sonra kendisi berbere kadar eşlik edip üçe vurdurdu saçı sağolsun 😂 sonradan öğrendim kaportacıymış berber asker.
  • 22-11-2020, 16:43:36
    #7
    halilturhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 89-4 gittim manisa kırkağaç kapıda uzman çavuş vardı saçların arkası uzun moda o zamanlar hoşgeldin koçum meslek ne artislik mi demişti yok abi deyince hunharca sırıttıktan sonra kendisi berbere kadar eşlik edip üçe vurdurdu saçı sağolsun 😂 sonradan öğrendim kaportacıymış berber asker.
    Manisa kırkağaç jandarma komandoda bende eğitim aldım.
    Önce vatan tepesinin altında ne gece içtiması yapardık be
    Hastalıktan da ölmekten zor kurtuldum bende Aralık askeriydim.
    Sonra Ankara ya geçtik şans'a özel seçildim.
    Geri kalan 1.000 küsür kişi doğuda göreve gitmişti.