bende 89-4 gittim manisa kırkağaç kapıda uzman çavuş vardı

saçların arkası uzun moda o zamanlar hoşgeldin koçum meslek ne artislik mi demişti yok abi deyince hunharca sırıttıktan sonra kendisi berbere kadar eşlik edip üçe vurdurdu saçı sağolsun 😂 sonradan öğrendim kaportacıymış berber asker.
Manisa kırkağaç jandarma komandoda bende eğitim aldım.

Önce vatan tepesinin altında ne gece içtiması yapardık be

Hastalıktan da ölmekten zor kurtuldum bende Aralık askeriydim.

Sonra Ankara ya geçtik şans'a özel seçildim.
Geri kalan 1.000 küsür kişi doğuda göreve gitmişti.