Konu
Güzel Bir Askerlik Anısı (İyilik Kazandı)
22-11-2020, 12:46:07
#2
halilturhan
Hocam hiçbirşey bilmesen o omuzda yıldızları görüp bu işte bir bit yeniği var bende niye yok demen lazımdı 😀 ki görmemişsen iyiki görmemişsin onda varda bende niye yok deyip takardın falan 😀