halilturhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hiçbirşey bilmesen o omuzda yıldızları görüp bu işte bir bit yeniği var bende niye yok demen lazımdı 😀 ki görmemişsen iyiki görmemişsin onda varda bende niye yok deyip takardın falan 😀
Valla mont vardı Aralık ayında gittim ama genelde şapkadan vs den anlamam lazımdı.

19 yaşında gittim cahillik mi salaklık mı bilemedim.

Usta birliğinde 1 km öteden görüyordum en son